divendres, 26 d’octubre del 2012

LA TARDOR

Com ara estem en la tardor em fet un mural amb fulles i mascotes ,i ara una carabassa.JOSE
A mi m"agrada molt el treball de la tardor perque em treballat tots.Hi han fulles i esquirols molt bonics.ALBA
Com estem en la tardor, els de 5é b hem fet un mural, que hi han fulles i esquirols amb boletes i
aura carabasses de llentilles pintades de taronja es molt divertit fer amb boletes pero costa molt
de fer i es queden pegades als dits ,però al final totes son boniques.Bea
La tardor a vingut i nosaltres els alumnes de 5b em organitzat aquest murall tan  bonic.ALBERTO
En la tardor es cauen les fulles i les poden xafar(el soroll es molt divertit).DARIO
Els xiquets de 5é b em fet un mural de la tardor, tots estem colaborant i esta quedant molt, molt xulo.
DE ISABEL.
M'agrada molt la tardor, sobre tot xafar les fulles caigudes,el mural esta quedant molt bonic.YASMIN.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada